בן גביר: "המשטרה לא רוצים אותי כאן, כי זה מכריח אותם לעבוד"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on בן גביר: "המשטרה לא רוצים אותי כאן, כי זה מכריח אותם לעבוד"

    ח"כ איתמר בן גביר בריאיון ל'קול חי': "השר בר-לב נתן הוראה לפרק את לשכתי לאחר שאמרתי שאשאר שם הלילה. הדרג הפוליטי הורה לפרק ולהרביץ לי. לשכתי תישאר כאן בשכונת שמעון הצדיק עד שתוחזר האבטחה לתושבים"

    צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איתמר בן גביר שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על המהומות בשייח ג'ראח. בן גביר התייחס לאירועי אמש: "ברגע שאמרתי להם שאני נשאר בלילה, השוטרים קיבלו הוראה מהשר בר לב לפרק את הלשכה – למרות שזה מנוגד לחוק ולחסינות הפרלמנטרית שלי, לפרק את העוזרים שלי ואחר כך אותי".

    "בלי שום סיבה והיתר, באו ופשוט פירקו את הלשכה. ראיתי איך הם מתייחסים לעופר כסיף ולאחמד טיבי – בכפפות של משי. מישהו דיבר איתם? כנראה שבעיני עמר בר לב יש חברי כנסת ויש חברי כנסת. אותם תמיד ילטפו ויש את בן גביר לדואג לביטחון של התושבים…"

    הוא נשאל האם יו"ר הכנסת התעניין בשלומו: "שאלה טובה, עד לרגע זה לא קיבלתי טלפון מיו"ר הכנסת. כן קיבלתי מאחד מאנשי הצוות שם ששאל ובדק, אבל מיקי לוי לא התקשר וגם לא הוציא הודעה".

    "אני חייב להגיד, אני מבין למה הם לא רוצים אותי כאן. אני באמת עצם בגרון כמו שאמר ידידי אריה קינג. זה מכריח אותם לעבוד. יש כאן כרגע לפחות עשרים שוטרים – שלא נמצאים כאן ביום יום".

    לדבריו "הם לא נמצאים כאן שפוגעים בחייהם של התושבים, כשהציתו שמונה פעמים את הרכב של יושבייב, כשזרקו להם בקבוק תבערה לבית. אז הם לא היו כאן".



    1 תגובות

    מיין תגובות